@Shutterstock

Nadenken over de toekomstige vakbeurzen ook al staat je hoofd er (nog) niet naar. Nadenken over het ‘onderscheiden’. Veel mensen denken dat dit alleen maar te maken heeft met die mooie stand op de beurs. Ik ben daar stellig in: NEE. Het is een mentaliteit en het moet in je DNA als organisatie zitten. Is dat aan te leren? JA! Vakbeurzen zijn kostbaar dus zet alle zeilen bij om het maximale rendement te behalen. Zorg voor de interne boost in je organisatie. Denk aan mijn eerdere post over ‘La Bella Figura”.  Onderscheidend zijn maar passend binnen het imago en de uitstraling naar je doelgroep. Best lastig maar zeker de moeite waard om over na te denken. Is een essentieel onderdeel in het totaal plaatje van deelname aan vakbeurzen.

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603

#vakbeurzen #communicatie #passie #kommaarop #labellafigura #onderscheiden


Erik

Ik ben van '54 en dus gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Met veel ervaring in het totaal organiseren van tentoonstellingen en events voor bedrijven bij voorkeur in de industrie Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch. Rotterdamse én Italiaanse mentaliteit. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Passie voor Italië. Een aardig mens.