Een uitnodigingsbeleid wordt steeds belangrijker? Ik zie ervan komen dat de toegang tot vakbeurzen straks strikter gaat worden. Vooraf écht weten wie er komt. Feitelijk perfect maar dat stelt eisen aan jouw organisatie. Door je doelgroep perfect in kaart te brengen kun je uitstekende uitnodigingen maken. Tailormade uiteraard want kwaliteit is essentieel. Waarde creëren en trots uitstralen zorgt dat bezoekers graag op jouw stand zullen komen. Wat is je doel? Wie wil je zien en spreken? Wat wordt je boodschap? Geef invulling aan Hospitality (steeds belangrijker) en overtuig bezoekers. Out of the box denken. Ik kan je helpen en stel de vragen die gesteld moeten worden. Dat kan ik door mijn jarenlange ervaring op veel vakbeurzen in de wereld.

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603


Erik

Ik ben van '54 en dus gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Met veel ervaring in het totaal organiseren van tentoonstellingen en events voor bedrijven bij voorkeur in de industrie Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch. Rotterdamse én Italiaanse mentaliteit. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Passie voor Italië. Een aardig mens.