@Shutterstock

Over motivatie zijn er prachtige definities. Bij vakbeurzen is mijn definitie dat het event door iedereen binnen de organisatie begrepen dient te worden. Delen, delen en nog eens delen. Vakbeurzen zijn duur en alle medewerkers van jouw organisatie kun je meenemen op weg naar een stuk ‘trots’. Moeilijk? Soms. De valkuil is dat organisaties soms maar even intern aandacht geven en dan weer opgeslokt worden door de waan van de dag. Herkenbaar? Tijd om het anders aan te gaan pakken lijkt mij. Vakbeurzen zijn kostbaar en probeer door de motivatie meer en betere uitstraling te krijgen, intern en extern. Bezoekers van een vakbeurs zijn graag te gast bij bedrijven die trots zijn. Wow!

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603


Erik

Ik ben van '54 en dus gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Met veel ervaring in het totaal organiseren van tentoonstellingen en events voor bedrijven bij voorkeur in de industrie Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch. Rotterdamse én Italiaanse mentaliteit. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Passie voor Italië. Een aardig mens.