@Shutterstock

Motiveren, ik hoor je denken. Motiveren in deze periode. En toch ga ik het doen omdat het zo belangrijk is. En je begrijpt dat mijn invalshoek de vakbeurs is. Bij vakbeurzen is mijn stelling dat het event door iedereen binnen de organisatie begrepen dient te worden. Begrepen in de zin van dat een ieder weet waarom we deelnemen, wat we willen bereiken en wat dus het doel is. Delen, delen en nog eens delen. Vakbeurzen zijn duur en alle medewerkers van jouw organisatie kun je meenemen op weg naar een stuk ‘trots’. Moeilijk? Soms. De valkuil is dat organisaties soms maar even intern aandacht geven en dan weer opgeslokt worden door de waan van de dag. Herkenbaar? Tijd om het anders aan te gaan pakken. Vakbeurzen zijn kostbaar en probeer vanaf nu door de motivatie meer én een betere uitstraling te krijgen, intern en extern. Bezoekers van een vakbeurs zijn echt graag te gast bij bedrijven die trots zijn. WOW!

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603

#vakbeurzen #communicatie #passie #kommaarop #trots


Erik

Ik ben gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Werkzaam als interim communicatie adviseur én specialist op het gebied van vakbeurzen. Ik help op projectbasis, bedrijven succesvol te zijn bij deelname aan vakbeurzen door een stappenplan te volgen vanaf een helder doel tot aan een perfecte follow-up. Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch, een AANPAKKER. Rotterdamse mentaliteit en Italiaanse passie. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Een aardig mens.