@Shutterstock

In de huidige situatie moet je er niet aan denken maar na de zomer, als de vakbeurzen weer van start hopen te gaan, is een actief uitnodigingsbeleid essentieel. Door je doelgroep perfect in kaart te brengen kun je uitstekende uitnodigingen maken. Tailor-made. Waarde creëren en trots uitstralen zorgt dat bezoekers graag op jouw stand zullen komen. Wat is je doel? Wie wil je zien en spreken? Wat wordt je boodschap? Geef invulling aan hospitality en overtuig bezoekers. Soms is het lastig om daar wat externe expertise bij te gebruiken. Ik kan je helpen door mijn jarenlange ervaring op veel vakbeurzen in de wereld.

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603

#vakbeurzen #communicatie #passie #kommaarop #trots #hospitality


Erik

Ik ben van '54 en dus gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Met veel ervaring in het totaal organiseren van tentoonstellingen en events voor bedrijven bij voorkeur in de industrie Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch. Rotterdamse én Italiaanse mentaliteit. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Passie voor Italië. Een aardig mens.