@Shutterstock

Trainen. Deelname aan vakbeurzen is topsport. Ik heb daar al eerder over geschreven. En bij topsport hoort trainen, altijd weer. Vakbeurzen zijn onderdeel van een sales traject. Vakbeursdeelname vereist echter een andere mindset. In de aanloop naar de vakbeurs komen verschillende aspecten ter tafel die elk door Sales weer ingevuld kunnen en moeten worden. Toch staat jouw Sales Team niet elke dag op een vakbeurs. Tijd voor training dus. Opfrissen. Tools aanreiken. Motiveren. Ik geef de trainingen niet zelf maar werk samen met een echte specialist met wereldwijde Sales ervaring.

Een uitnodigingsbeleid? Inderdaad. Door je doelgroep die de vakbeurs gaat bezoeken perfect in kaart te brengen kun je uitstekende uitnodigingen maken. Tailormade. Waarde creëren en trots uitstralen zorgt dat bezoekers graag op jouw stand zullen komen. Wat is je doel? Wie wil je zien en spreken? Wat wordt je boodschap? Geef invulling aan Hospitality en overtuig bezoekers. 

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject op weg naar de vakbeurs, hands-on en energie ter plaatse. Ik leg het graag uit: 0621813603


Erik

Ik ben van '54 en dus gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Met veel ervaring in het totaal organiseren van tentoonstellingen en events voor bedrijven bij voorkeur in de industrie Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch. Rotterdamse én Italiaanse mentaliteit. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Passie voor Italië. Een aardig mens.