@Shutterstock

Wie wil je nu eigenlijk graag als bezoeker hebben op je stand? Dit lijkt een eenvoudige vraag maar staat het antwoord in de doelstelling van de beurs? Zicht op je bezoekers hebben tijdens de vakbeurs is essentieel. En dan niet alleen visueel. Bedenk vooraf goed wie je wilt bereiken én waarom. Maak keuzes en stem je strategie daarop af. Weet wanneer je doelgroep ‘in huis’ is en help ze om juist naar jouw stand te komen. Daar zijn verschillende technieken voor. Ik ken ze allemaal. Mijn advies: wees voorafgaand en tijdens de vakbeurs flink actief.

Mijn drie pijlers voor vakbeursdeelname zijn: helder doel, maximaal rendement en een perfecte follow-up.

Mijn bijdrage? Veel toegevoegde waarde in het traject naar de vakbeurs toe, hands-on en energie ter plaatse. Hoe? Ik leg het graag uit. 0621813603

#vakbeurzen #communicatie #passie #kommaarop #bezoekers


Erik

Ik ben gepokt en gemazeld binnen het vakgebied communicatie. Werkzaam als interim communicatie adviseur én specialist op het gebied van vakbeurzen. Ik help op projectbasis, bedrijven succesvol te zijn bij deelname aan vakbeurzen door een stappenplan te volgen vanaf een helder doel tot aan een perfecte follow-up. Altijd op interim- of projectbasis. Dat is leuk en effectief! Relaties vertellen over mij: harde werker en kritisch, een AANPAKKER. Rotterdamse mentaliteit en Italiaanse passie. Perfectionist. Leider en spin in het web bij projecten. Een aardig mens.